Skip to main content

Türk Telekom Grubu, Türkiye’yi “yeni nesil şirket” kavramı ile tanıştırmaya hazırlanıyor.

Türk Telekom Grubu, yeni dönem kurumsal hizmet vizyonunu açıkladı.

Müşteri odaklı yaklaşımı ve entegre yapısı ile işletmelerin tüm iletişim ihtiyaçlarını tek noktadan karşılayan Türk Telekom Grubu, Türkiye’yi “yeni nesil şirket” kavramı ile tanıştırmaya hazırlanıyor.

Türkiye’de 2 milyon civarı işletme olduğunu ve her yıl 126 bin işletmenin daha bu şirketlerin arasına katıldığını belirten Türk Telekom Grubu Kurumsal İş Birimi CEO’su Mehmet Ali Akarca “Ancak bu şirketlerin sadece 1 milyona yakını internet üzerinde aktif ve bu şirketlerin hemen hemen hepsi Türk Telekom hizmetlerinden faydalanıyor. Henüz iletişim teknolojileri ile tanışmamış diğer şirketler, onları anlayan, dinleyen ve ihtiyaçlarına çözüm sunan bir teknoloji danışmanına ihtiyaç duyuyor.” şeklinde konuştu.

Türkiye’deki şirketlerin tamamının internette olmalarının ve iletişim teknolojilerini kullanmalarının öneminin altını çizen Mehmet Ali Akarca, “Araştırmalar, Türkiye’deki KOBİ’lerin teknolojiyi yüzde 10 daha fazla kullanmalarının, 15 milyar dolar ek kazanç getireceğini gösteriyor. Türk Telekom Grubu’nun sunduğu iletişim teknolojilerini kullanan yeni nesil şirketler, daha fazla kazanmanın da kapılarını aralıyor. Çözümlerimizi kullanarak; tasarruf sağlayan, gelirlerini artıran ve işletme risklerini azaltan şirketler yüzde 30’a varan büyüme oranlarını yakalarken ülke ekonomisinin de büyümesini sağlıyor. Yeni nesil şirketlerle daha güçlü Türkiye diyoruz. Yeni nesil şirketlerin Türk Telekom teknolojisi ile bölgenin lideri olmasını hedefliyoruz” dedi.

İnfografik çalışmasının üzerine tıklayarak, daha yüksek çözünürlüklü versiyonuna ulaşabilirsiniz.

Teknoloji-yanında-işler-yolunda_infografik-