Dünya çapında yaklaşık 60 gelişmekte olan pazarda var olan ve Manchester City gibi birçok dünya markasının global sponsoru olan akıllı telefon üreticisi Tecno, Aralık ayında üç model ile Türk pazarına giriş yapmıştı. Hemen ardından Türkiye’deki yerli ortağı ile birlikte, üretim sürecini başlatan Tecno, Türk tüketicisinin tercih ettiği yerli bir marka olma hedefiyle adımlar atıyor.
Türkiye’de yerli üretim için 25 milyon dolardan fazla yatırım yapacak olan marka, üretim planlaması için gerekli adımları atmaya başladı. İstanbul Pendik’te hayata geçecek fabrika, öncelikli olarak Türk tüketicisinin hem fiyat hem kalite beklentilerine hizmet vermek için ve aynı zamanda Avrupa pazarına dağıtım sağlayacak bir üretim üssü olmak için kuruluyor. Şirketten yapılan açıklamaya göre Türkiye’de ilk Tecno, mart ayı içerisinde üretilmiş olacak. Bu yatırım ile uzun vadeli bir strateji ile Türkiye’de olacağını öngörebileceğimiz Tecno’nun Türkiye’de hatırı sayılır adette iş imkanı yaratacağının da altını çizelim.
Yorumlar