Snapchat, kullanıcının çektiği fotoğrafın içeriğini tanımlayarak ona göre ekranda beliren akıllı filtreleri geçen haftadan itibaren uygulamaya ekledi. Yeni filtreler, fotoğrafın içeriği belli bir görsel kategorisinde yer alıyorsa, filtreler kısmında beliriyor. Örneğin, çektiğiniz bir köpek fotoğrafı ise, ona uygun bir filtre otomatik olarak ortaya çıkıyor.
Mashable’ın haberine göre, yeni akıllı filtrelerin aktif hale geldiği görseller arasında; konser, plaj, spor, evcil hayvan, yiyecek gibi belli başlı kategoriler yer alıyor. Sponsorlu filtreler, kullanıcı konumu paylaşıldığında veya ilgi alanlarına göre konumlandırılan hesaplarında kullanılıyor.
Gelecek haftalarda Snapchat’te daha başka değişikliklerin olması bekleniyor, çünkü uygulamanın kapsamlı bir yeniden tasarım sürecinden geçtiği biliniyor.
Yorumlar