Skip to main content

Snap, AR Enterprise Services (ARES) adlı bir şirket kurdu. Şirket işletmelerin satış kanallarına AI ve AR teknolojilerini entegre etmesine yardımcı olacak.

Snapchat’in geliştiricisi Snap, AI ve AR teknolojilerini perakendecilerin satış kanallarına entegre etmesine ve gelirlerini artırmasına yardımcı olacak AR Enterprise Services (ARES) adlı bir şirket kurdu. Snap, ARES’te sunduğu Shopping Suite ile markalara daha fazla müşteri kazanmalarına yardımcı olabilecek. Shopping Suite şu anda moda, giysi ve aksesuarlar için AR alışverişi içeriyor.

Günlük 375 milyon aktif kullanıcısı olan şirket, her gün 250 milyondan fazla kişinin platformda AR ile etkileşim kurduğunu söyledi. ARES giyim, aksesuar ve ev mobilyası gibi alanlarda artırılmış gerçeklik tabanlı alışveriş araçları sunuyor ve geliştirdiği teknolojisi sayesinde perakendecilerin iade oranlarını düşürmeyi hedefliyor. Şirketler bu özellikleri doğrudan uygulamalarına veya web sitelerine entegre edebiliyor, böylece müşteriler ürünleri kontrol ederken onlarla etkileşim kurabiliyor.

Snap ARES’te 3D Viewer, AR Try-On, Fit Finder ve daha fazlasını doğrudan satıcıların kendi uygulamalarında ve web sitelerinde sağlayan Shopping Suite’i sunuyor. Snap’in basın açıklamasına göre; aralarında Goodr, Princess Polly ve Gobi Cashmere’in yer aldığı 300’den fazla müşteri, şimdiden Shopping Suite özelliklerinin bazı kombinasyonlarını kullanıyor ve Snap ilk müşterilerden umut verici sonuçlar alıyor.

Snap AR Enterprise Services Başkanı Jill Popelka yaptığı açıklamada şunları söylüyor: “Son on yılda, Snapchat kullanıcılarına eğlenceli ve kişisel AR deneyimleri getirmek için yoğun bir şekilde çalışıyoruz. Önümüzdeki on yılda, birinci sınıf AR teknolojimizi işletmelerin web sitelerine ve uygulamalarına taşımaktan heyecan duyuyoruz. AR Enterprise Services ile alışveriş deneyimini tüketiciler için daha keyifli hale getirmeyi ve dünyanın dört bir yanındaki işletmeleri dönüştürmeyi dört gözle bekliyoruz.”

Kaynak: Snap is offering its AR tools to enterprise customers – TechCrunch