Skip to main content

Sinemia, ABD açılımı ardından son bir yılda global gelirlerini 38 kat büyüttü.

2018 yılında şirket gelirlerinde 38 kat büyüme sağlayan Sinemia, geçtiğimiz bir yıl içerisinde 4 kıta ve 5 ülkede hizmet vermeye başladı. Büyüme trendini 2018 yılında da sürdüren platform, üyelik sistemi sayesinde sinemaya gidiş alışkanlıklarını değiştiren iş modelini dünyaya tanıtmak için çalışmalarına devam ediyor.

Geçtiğimiz yıl ABD ile birlikte Kanada ve Avustralya açılımını da başlatan ve şu anda Türkiye, ABD, İngiltere, Kanada ve Avustralya pazarlarında hizmet veren Sinemia’nın toplam gelirinin yüzde 93’ü ise yurt dışından elde ediliyor.

2018 yılında, üyelik sistemi ABD’de hızla yaygınlaşmaya başlayan ve global açılımlarla büyümeye devam eden Sinemia’nın banka kartı altyapısının ve mobil cihazların kullanıldığı tüm ülkelerde yayına girebilecek fintech tabanlı bir altyapıya sahip olduğunu belirtelim. Türkiye, İngiltere, ABD, Kanada ve Avustralya’da, ayda 5 milyondan fazla tekil kullanıcı tarafından aktif olarak kullanılan platform, toplam 6 bin 500 sinema salonu ve 56 bin ekranda hizmet sunuyor. Sinemia, faaliyet gösterdiği ülkelerin tümünde 20 milyar doları bulan sinema bileti pazarına hitap ediyor.

Gerçekleştirdiği yazılım ihracatı ve yurtdışındaki faaliyetleriyle Türk ekonomisine gelişimine ve ülkeye daha fazla döviz girmesine katkıda bulunan Sinemia’nın Kurucusu ve CEO’su Rıfat Oğuz, şirketin gelecek hedefleriyle ilgili : “2018 küresel rekabette teknolojimiz sayesinde farklılaştığımız ve başarıya ulaştığımız bir yıl oldu. 2019’da bireysel segmentte agresif büyümeye ve açılımlara devam edeceğiz. Bu yeni dönemde stratejimiz kurumsal ürünler ve teknoloji ihracatı ile global büyümeyi hızlandırmak olacak.” dedi.