Sherpa, markaların dijital ürün ve servislerinin kullanıcı deneyimi stratejilerine yön vermelerini mümkün kılacak yeni danışmanlık hizmeti UX Strategy Call‘u tanıttı.
Sherpa’nın “UX Strategy Call” danışmanlık hizmeti, Sherpa’nın müşteri ihtiyaçlarından yola çıkarak tasarladığı 60 dakikalık özel bir video görüşme formatıyla sunulacak. Sherpa tarafından sunulan bu video danışmanlık formatı, markaların uzun vadeli planlamalara girişmeden önce kullanıcı deneyimi stratejilerini belirlemeleri için, Sherpa’nın 100’ün üzerinde ülkede kullanılmakta olan dijital ürün ve servisleri tasarlamış uzman ekibinden destek ve görüş almalarını sağlayacak. Proje yönetiminde zaman ve bütçe verimliliğini artırmayı hedefleyen “UX Strategy Call” markalara dijital yatırımlarından nasıl yüksek geri dönüş alabilecekleri konusunda yatırıma geri dönüşü yüksek içgörülerin sunulmasını mümkün kılacak.
Markalar ürün ya da hizmetlerinin müşteriyle buluşma sürecinde, bu deneyimi müşteriye nasıl yaşatacaklarına dair stratejilerini oluştururken takımları oluşturmadan teknoloji tercihlerine, sürüm planlamasından kullanıcı için en önemli ürün özelliklerinin belirlenmesine kadar pek çok önemli karar ve karmaşık soruyla baş başa kalıyorlar.
Sherpa, “UX Strategy Call” hizmetiyle, bu soruları en doğru ve anlaşılır biçimde yanıtlayabilecek deneyimli uzmanlarını markaların hizmetine sunuyor. Hem de müşterilerinin ofislerinden dahi çıkmasına gerek olmaksızın… 60 dakikalık bu video görüşmede Sherpa’nın uzman kadrosuyla bir araya gelen proje sahipleri, projelerini SHERPA uzmanlarının desteğiyle bu kez farklı bir perspektiften mercek altına alıyor, tüm sorularına yanıtlar buluyor ve birçok içgörü elde ediyor.
Yorumlar