Microsoft’un İstanbul Ofisi’nde düzenlenen Imagine İstanbul 2012 etkinliği, tüm Orta Doğu ve Afrika (MEA) bölgesindeki reklam veren, reklamcı ve medya satın alma ajans yöneticilerini bir araya getirdi.
Microsoft, Türkiye de dâhil olmak üzere tüm MEA (Orta Doğu, Afrika) bölgesindeki reklam sektörü katılımcılarına yönelik olarak, gelecek dönem reklam vizyonunu anlatmak üzere bugün (21 Aralık) Imagine İstanbul 2012 etkinliğini düzenledi.
Dijital reklamda yeni dönemi Microsoft’un, Türkiye’de de pazara yeni sunduğu Windows 8, Xbox gibi yepyeni ürünleri ve Skype, MSN reklam uygulamaları ile nasıl yeniden şekillendirdiği anlatıldı.
Reklam dünyasının yeni kurallarını belirleyen dört trend
Etkinliğin açılış konuşmasını gerçekleştiren Microsoft Türkiye Genel Müdürü Tamer Özmen, “Teknoloji ve değişen trendler, günümüz dünyasında rekabeti artırarak kurumlara farklılaşmayı bir zorunluluk haline getirdi. Dört büyük trend olan ‘mobilite, sosyal ağlar, bulut ve büyük veri’ reklam dünyasının yeni kurallarını belirleyecek. Geçtiğimiz 5 yılda büyük bir değişim yaşandı ve artık her şey tüketicinin kontrolünde. Her yerden, her an, her şeye ulaşabilen tüketiciye ulaşmak isteyen tüm markalar da aynı şekilde tüm platformlarda en farklı şekilde olabilmeli ki sürdürülebilirliğini sağlasın. Microsoft Türkiye olarak sunduğumuz yenilikçi ürünlerle reklam verenlere, kreatif ajanslara, reklamcılara yepyeni bir oyun alanı sunuyoruz.” dedi.
Microsoft’un reklam dünyasına getirdiği sıra dışı ve farklı çözümlerin ele alındığı Imagine İstanbul 2012 etkinliğinde Microsoft MEA bölgesi Reklam ve Online Kısımdan Sorumlu Genel Müdürü Salwa Smaoui, Skype EMEA Çözüm Geliştirme Uzmanı Vaughan Denny, Microsoft Reklam Araştırmacısı Kelly Jones ve MEA Bölgesi Microsoft Online Medya ve Yayıncılık Yöneticisi Asli Yerdekalmazer konuşmacı olarak yer aldı.
Yorumlar