Koronavirüs salgını nedeniyle iş dünyasının bir kısmının evden çalışma modeline zorunlu olarak geçmiş olduğu ülkemizde de işlerin online’a taşınması dolayısıyla kaçınılmaz oldu. Çoğumuz için bugünlerde işlerimizi, toplantılarımızı zoom ve benzeri video konferans platformları üzerinden gerçekleştirmek yeni normallerimiz haline gelmiş durumda. Bazı şirketler daha önce yaptıkları dijital yatırımlar gereği uzaktan çalışmaya hızlıca adapte olurken, yine bu şirketlerin bir kısmı pandemi sonrasında bazı işlerini uzaktan yürütmenin daha rahat ve ekonomik açıdan daha az maliyetli olduğunu keşfetmiş durumdalar. Uzaktan çalışmaya geçen şirketlerin, bu değişimi pandemi sonrasına taşımak istemelerinin tüm dünyayı ilgilendiren daha önemli motivasyon başlıkları da var. Uzaktan çalışmak, söz gelimi toplantı ya da etkinlikleri zoom vb. bir platformda yapmak herkes için zaman ve enerji tasarrufu demek.
Bu dönemde birçok şirket evden çalışma modeline geçme kararı alırken, reklam ajansı YouthWorks de kalıcı olarak hibrit çalışma sistemine geçiş yaptığını açıkladı. Pandemi dönemi sonrasında verimliliği en üst seviyede tutmak isteyen ajans, bundan böyle teknolojiyle entegre edilmiş online ofis ve offline ofis sistemiyle çalışacak. Bu kapsamda her çalışana 100 Mbps hızında sınırsız kotasız ev interneti, Masterclass dahil Udemy, Coursera online eğitim erişimi, yemek kartına ek olarak kahve ve çay desteği ve ergonomik masa ve sandalye desteği verilecek.
Şirket, online ve offline ofisler arasındaki teknolojik entegrasyonun ise Microsoft Teams ve Skedway ile sağlandığı bilgisini paylaştı.
Yorumlar