CRM Group Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Becer, üçüncüsü düzenlenen Antalya Dijital Zirvesi’nin hazırlık sürecini ve sonuçlarını Digital Age’e anlattı. Türkiye’de turizm firmalarının dijitalleşme açısından eksik oldukları noktalar konusunda da düşüncelerini dile getiren Becer, turizmde reklama harcanan paranın “boşa giden para” gibi algılandığını, reklam refleksinin henüz yeterince gelişmediğini belirtti. CRM Group Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Becer ile gerçekleştirdiğimiz röportajımızı yukarıdaki bağlantıdan izleyebilirsiniz.
Teknoloji, turizm ve pazarlama sektörlerinden bini aşkın katılımcıya ev sahipliği yapan 3. Antalya Dijital Zirvesi’nde 15 konuşmacı sahne aldı. Paneller, sunumlar ve yarışmalarla renklenen Zirve, konuklara hem keyifli anlar yaşattı hem de önemli bir network imkanı sağladı.
Yorumlar