Skip to main content

Pronet, bu yıl 10’uncusu düzenlenen “Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri”nde “En İyi Müşteri Deneyimi”kategorisinde ödüle layık görüldü.

PIMI Conferences tarafından Haliç Kongre Merkezi’nde 10’uncusu düzenlenen ve 12 kategoride gerçekleşen “Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri”nde Pronet, “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde ödül almaya hak kazandı.

Sağladığı hizmetlerin ödüllerle taçlandırılmasından duyduğu memnuniyeti dile getiren Pronet Satış Sonrası Hizmetler Genel Müdür Yardımcısı Olgun Kükrer; “Pronet Alarm ve Çağrı Merkezi olarak, rekabetin yoğun olduğu “En iyi müşteri deneyimi” kategorisinde ödüllendirilmek, bizleri onurlandırdı. Bir kez daha bu alandaki yatırımımızın ve kapsamlı hizmetimizin, kısaca emeğimizin karşılığını görmek güzel. Vizyonumuzu müşterilerimize kaliteli, hızlı, değer ve fark yaratan bir müşteri deneyimi yaşatmak olarak belirlemiştik. Gelişen teknolojiyi süreçlerimize entegre ederek daima müşterilerimizin beklentilerinin bir adım ötesine geçmek için çok çalıştık ve bunu başardık. Türkiye Çağrı Merkezleri Ödülleri’nde “En İyi Müşteri Deneyimi” ödülünü almak işte bu yüzden bizim için çok anlamlı” diye konuştu.