PepsiCo’da dijital pazarlama müdürlüğüne kariyerine 2000 yılında e-ticaret sektöründe kategori yöneticisi olarak başlayan Didem Namver atandı.
Marmara Üniversitesi İngilizce Ekonomi Bölümü mezuniyetinin ardından başladığı kariyeri süresince farklı ajansların interaktif departmanlarında müşteri ilişkileri yönetiminde görev alan Namver, yedi yıl boyunca Finansbank’ta sırasıyla ürün müdürü, yeni kanallar birim yöneticisi ve dijital pazarlama birim yöneticisi olarak görev aldı.
PepsiCo Dijital Pazarlama Müdürü olarak yeni görevine başlamadan önce 2011-2017 yıllarında Pegasus Hava Yolları Dijital Pazarlama & e-Ticaret Müdürü olarak çalışmalarını sürdüren Didem Namver PepsiCo Dijital Pazarlama Müdürü olarak PepsiCo markalarının dijital süreçlerinden ve e-ticaret çalışmalarından sorumlu olacak.
2013 yılından bu yana çeşitli üniversite ve kurumlarda dijital pazarlama alanında eğitimler veren Didem Namver PRD Türkiye (Programatik Reklamcılar Derneği) Kurucu Üyesi, MMA Türkiye (Mobile Marketing Association) ve CDO Türkiye Üyesi.
Yorumlar