Skip to main content

PepsiCo Türkiye, ‘Yılın Stajyeri’ni en iyi sosyal medya kullanıcıları arasında arıyor

PepsiCo Türkiye, iş hayatına hazırlanan genç iletişimciler için ‘Yılın Stajyeri’ yarışmasını başlatıyor.

Türkiye’nin genç yeteneklerini keşfedip iş hayatına katmayı hedefleyen yarışma, Twitter, Instagram, Vine ve Pinterest gibi sosyal medya araçlarını en iyi kullananları arıyor. Danışmanlığını Türkiye’nin en önemli teknoloji ve bilişim yazarlarından Serdar Kuzuloğlu’nun üstlendiği yarışmanın başvuruları 16 – 26 Haziran tarihleri arasında yilinstajyeri.com sitesinden yapılabilecek.

Üç zorlu etaptan oluşacak yarışmanın kazananı ise dünyanın en büyük yiyecek-içecek şirketlerinden PepsiCo’nun Kurumsal İletişim Departmanı’nda staj yapmaya hak kazanacak.

stadyum - infografik_

Yarışmanın ilk etabında ‘Neden PepsiCo’da çalışmak istiyorsunuz?’ sorusuna bir adet tweet ile cevap verecek olan gençler arasından en iyi cevapları verenler yarışmaya devam etmeye hak kazanacaklar. Daha sonra Serdar Kuzuloğlu’nun yönlendirmeleriyle PepsiCo için Pinterest, Vine ve Instagram hesapları yaratacak olan yarışmacılardan üç kişi finale çıkmaya hak kazanacak.

Final sonucunda Serdar Kuzuloğlu ile PepsiCo İnsan Kaynakları ve Kurumsal İletişim departmanlarının seçimiyle birinciliği kazanacak olan en iyi sosyal medya kullanıcısı da PepsiCo Türkiye’nin Kurumsal İletişim Departmanı’nda staj yapma fırsatına kavuşacak.