Skip to main content

Eylül ayında faaliyetlerine başlayan ve o günden bu yana her ay yüzde 100’ün üzerinde büyüme kaydeden TatildeKirala.com’un rakamları Türkiye’de de paylaşım ekonomisine olan talebin her geçen gün arttığını gösteriyor.

Paylaşım ekonomisinin önlenemeyen yükselişi sonrası artık evi olanın otel sahibi, aracı olanın taksi şirketi ve ikinci el eşyası olanın da birkaç saniyede mağaza olabildiği online bir dünyada yaşıyoruz ve bu durum tüketicilerin alışkanlıklarını da kaçınılmaz bir şekilde değiştiriyor. Bu durumdan en çok etkilenen sektörlerden biri ise turizm sektörü ve artık alışılageldik ve standartlaşan otel konaklamaları, yerini aynı tutar karşılığında özel ısıtmalı havuzu olan, 100+ metrekarelik süper lüks villa tatillerine bırakıyor.

Türkiye’nin en gözde tatil bölgelerinde bulunan binlerce ev, villa ve teknenin ilan verenler tarafından tatilcilere sunulduğu ve tatilcilerin de diledikleri evi ve tekneyi Axa Sigorta ile yapılan işbirliği sayesinde güvenli rezervasyon garantisiyle kısa süreli olarak kiralayabildiği TatildeKirala.com’un kurucusu ve CEO’su Ruşen Mat, 2018’in başlarında henüz kuruluş aşamasındayken, Ankara’nın vergi rekortmeni şirketlerinden Sintek Madencilik kurucu ortaklarından Onur Atakay’dan yatırım alarak Türkiye’deki turizm endüstrisine yeni bir soluk getirme iddiasıyla kurulduklarını belirtiyor.

TatildeKirala.com yeni arayüzüyle kullanıcı deneyimini zenginleştiriyor
Mat, faaliyete geçtikleri Eylül ayından bu yana gelirlerini her ay yüzde 100’ün üzerinde büyüttüklerini ve bu doğrultuda büyüyen hedefleri doğrultusunda da kısa süre önce Türkiye’nin en büyük turizm fuarı olan Emitt’de iş ortaklarını ağırlayarak 2019 sezonu için uzun zamandır üzerinde çalıştıkları yeni arayüz ve özellikleri iş ortaklarına ve tatilcilere tanıttıklarını ve aldıkları pozitif geri bildirimler sonrasında bütün TatildeKirala.com ekibinin 2019’a oldukça motive bir giriş yaptığını ifade ediyor.

TatildeKirala.com’u çok yakında global arenaya taşıyacağız!
Hedeflerinin, alternatif konaklama alanında kısa süre içerisinde Türkiye’de lider marka haline gelip üç yıl içerisinde ise Avrupa ve Orta Doğu pazarında ilk üç marka arasında olmak olduğunu belirten Mat, “Neredeyse her gün yayına aldığımız yeni teknolojik özelliklerle çok kısa süre sonra farklı bir isimle global arenaya taşıyacağımız TatildeKirala.com projemizi Türkiye’nin gururu olacak bir marka haline getirmek için kendimize çok önemli hedefler belirledik ve şu ana kadar planımızın üzerinde bir performansla ilerleyerek her geçen gün hayallerimize daha da yaklaşıyoruz” dedi.