Skip to main content

Medya kategorisinde Vodafone Kırmızı Işık Uygulaması’yla Y&R Team Red İstanbul, Grand Prix’ye uzandı

Bugün açıklanan kategorilere kadar Vodafone Kırmızı Işık Uygulaması’yla iki bronz bir de gümüş kazanan Y&R Team Red İstanbul bugün sahnede bir altın, bir de Büyük Ödül kaldırdı.

Medya Jüri Başkanı ve Mindshare Global CEO’su Nick Emery Grand Prix’yi anons ederken projeyi, “Sadece bir teknoloji işi değildi. Teknolojiyle sosyal değeri harmanlayan bir işti” şeklinde tanıttı.

Festivalin üçüncü günüde açıklanan dokuz kategorinin ardından Vodafone Kırmızı Işık Uygulaması toplamda; 1 Grand Prix, 1 Altın, 1 Gümüş, 2 de Bronz kazanmış oldu.

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk; şunları söyledi: “Reklam ve pazarlama dünyasının kalbinin attığı Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nin en prestijli ödülü olan Grand Prix’yi Vodafone Kırmızı Işık kampanyasıyla Türkiye’ye ilk kez kazandırmış olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Medya dalında elde ettiğimiz bu başarının yanı sıra Cannes Lions 2015’te bir altın, bir gümüş ve iki bronz olmak üzere toplam 5 ödül aldık. Vodafone Türkiye olarak, kadına yönelik şiddetin, ağır bir insan hakkı ihlali ve ciddi bir toplumsal sorun olduğuna inanıyoruz. Kadına yönelik şiddetle mücadele için geliştirdiğimiz Kırmızı Işık uygulamamızla mobil teknolojileri kadınlarımızın ‘gizli yardımcısı’ olarak tasarladık. Onlara şiddet anında bir umut ışığı yakmak istedik. Böylesine hassas bir konu için iletişim çalışmalarımızı da yaratıcı ajansımızla beraber ince bir zekayla sadece kadınlara ulaşabileceğimiz bir dil ve stratejiyle hazırladık. Bu kampanyamızın uluslararası çapta takdir görüyor olmasından dolayı gururluyuz.