Skip to main content

Alman e.ticaret ve perakende devi Otto Group, limango ve arabulvar.com’un ardından e.ticaret sektörüne özel lojistik hizmeti verecek olan OGLI E.Solutions Platform’u kurdu “Türkiye’de e.ticaret sektörü son 10 yılda ciddi bir…

Alman e.ticaret ve perakende devi Otto Group, limango ve arabulvar.com’un ardından e.ticaret sektörüne özel lojistik hizmeti verecek olan OGLI E.Solutions Platform’u kurdu
“Türkiye’de e.ticaret sektörü son 10 yılda ciddi bir ivme kazandı. Sektörün kısa sürede bu kadar hızlı büyümesi birçok yan hizmetlerdeki eksikliği de ortaya çıkardı. Geleneksel lojistik anlayışının bu alandaki beklentileri karşılamakta yetersiz kalması e.ticarete özel yeni bir lojistik modelinin hayata geçirilmesi zorunluluğunu doğurdu” sözleri ile OGLI E.Solutions Platform’un kurulma nedenini açıklayan Otto Türkiye CEO’su Gülfem Toygar, OGLI’nin Alman Otto Group’un limango ve arabulvar.com ile birlikte Türkiye’deki 3’üncü projesi olduğunu kaydetti.
Alanında bir ilk olan OGLI, Tuzla’da günlük kapasitesi 40 bin sipariş olan 8 bin 500 metrekarelik deposunda, 200’e yakın personelle hizmet vermeye başladı.
Hedefte e.ticaret firmaları ve geleneksel perakendeciler var
Umur Özkal, OGLI’yi müşteri siparişi sonrası sunulan operasyonel hizmetleri eksiksiz yerine getiren, katma değer katan ve olası sorunlara karşı hızlı çözüm üreten bir sipariş fabrikası olarak tanımlıyor.
OGLI’nin hizmetleri içinde, mal kabulünden stoklanmasına, sipariş hazırlamaya, siparişlerin kişiselleştirilmesinden iade yönetimine ve hediye paketi gibi birtakım katma değerli hizmetlere kadar birçok başlık olduğunu belirten Özkal, isteyen şirketlerin bu ürünlerin tümünü bir paket şeklinde ya da tek tek alabileceklerini sözlerine ekledi.