Skip to main content

Netflix açıkhava kampanyasında, Black Mirror’ın 6. sezon beklentilerine yaratıcı bir şekilde yanıt verdi.

Netflix’in en popüler dizileri arasında yer alan Black Mirror’ın ekranlara ne zaman döneceği merak konusu olmaya devam ederken, dizinin yaratıcısı Charlie Brooker, yaptığı açıklamada yeni sezon için bir ışık yakmamıştı. Madrid merkezli reklam ajansı Brother and School’un ünlü distopik dizi için hazırladığı açıkhava reklamı, içinde bulunduğumuz pandemi günlerinde adeta dizinin 6. sezonunu yaşatıyor.

2020 yılına girdiğimizden beri yaşanan dünya çapındaki küresel salgınlar ve doğa olayları gerçekten bir Black Mirror bölümünün içinde hissetirdi. Bu histen yola çıkarak hazırlanan Netflix kampanyasında Madrid’deki otobüs duraklarında bulunan reklam panolarına üzerinde “Black Mirror 6.Sezon. Şimdi yayında, her yerde” yazılı aynalar yerleştirildi. Ajanstan yapılan açıklamada, “Aylardır dünyada olan her şey uzun bir Black Mirror bölümü yaşıyor gibi hissetmemizi sağladı. 5.sezonunu Netflix’ten izleyebileceğiniz dizinin 6.sezonu gerçek dünyada oluyor” denildi.

Tüm dünyanın coronavirus ile mücadele ettiği bu dönemde Madrid’deki birçok otobüs durağına yerleştirilen Black Mirror aynaları, virüsten korunmak istedikleri için maske, siperlik ve eldiven takanların kendilerini bu halde görüntülemesiyle daha da anlam kazanıyor.