Skip to main content

Dijital pazarlama iletişiminin Avrupa çapında en iyilerinin belirlendiği ‘Mixx Europe 2013 Ödülleri’nde Türkiye’den Wanda Digital, Ruffles Max Machine ile ‘Çapraz Medya Entegrasyonu’ kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü.   Dijital reklam…

Dijital pazarlama iletişiminin Avrupa çapında en iyilerinin belirlendiği ‘Mixx Europe 2013 Ödülleri’nde Türkiye’den Wanda Digital, Ruffles Max Machine ile ‘Çapraz Medya Entegrasyonu’ kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü.  
Dijital reklam dünyasında tüm gözler 23 Mayıs’ta Barcelona’da yapılan Mixx Europe 2013 Ödülleri’ndeydi. Bu sene Mixx Europe jürisi, 24 Avrupa ülkesinden gelen 240 başarı hikâyesini değerlendirerek, 8 kategoride Avrupa’nın en iyi interaktif kampanyalarını seçti. 
Heyecan dolu gecede Wanda Digital’in Fritolay ile beraber gerçekleştirdiği ‘Ruffles Max Machine’ projesi, ‘Çapraz Mecra Entegrasyonu’ kategorisinde en başarılı çalışma seçildi.
Ödül alan diğer başlıklar arasında yerini alan Deneysel ve Yenilikçi Kampanya (Experimental & Innovative Campaign) alanında ise BBDO ‘Intouch’ çalışması ile ödülü alırken, Mobil Platform veya Aplikasyon (Mobile Platform or App) kategorisinde Akqa ‘Nike’ markasına yaptığı çalışma ile kazanan oldu.