Skip to main content

IAB Türkiye tarafından düzenlenen ve bu yıl 6’ncı kez verilen MIXX Awards Türkiye Ödülleri sahiplerini buldu

Dünya genelinde 42 ülkede faaliyet gösteren dijital reklamcılığın uluslararası derneği IAB’nin Türkiye ofisi IAB Türkiye tarafından bu yıl 6’ncı kez düzenlenen MIXX Awards Türkiye Ödülleri, 24 Şubat 2016 Çarşamba akşamı Shangri-La Bosphorus Hotel’de kalabalık bir davetli grubuyla düzenlenen gala gecesiyle sahiplerini buldu. Ünlü manken Ece Sükan’ın sunuculuğunu üstlendiği gecede büyük ödül Samsung Türkiye’nin oldu.

24 ayrı kategoride yılın en başarılı dijital reklam çalışmalarının ödüllendirildiği MIXX Awards Türkiye’ye 125 ajans ve 137 reklamveren tarafından 597’si geçerli olmak üzere 614 başvuru yapıldı. Böylece 6 senenin en yüksek başvuru rakamına ulaşılmış oldu. “Araç, Yöntem ve Platformlar” ile “Stratejiler ve Hedefler” olmak üzere iki ana bölüme ayrılan 24 kategorideki zorlu rekabetin sonucunda toplam 69 ödül verildi. Her yıl kategori birincileri arasından seçilen Yılın En İyisi Ödülü bu sene, Samsung Türkiye ve LeoBurnett İstanbul’un “Samsung Duyan Eller” projesine verildi. Proje ayrıca Online Reklam Filmleri ve Viral kategorisinde Bronz MIXX, Sosyal Pazarlama kategorisinde ise Altın MIXX’e layık görüldü.

HG6A0552

Bu yılki ödül törenine katılarak heyecan yaratan ve IAB’nin en önemli misyonlarından birinin dijital yaratıcılığı ödüllendirmek IAB Avrupa Yönetim Kurulu Başkanı Constantine Kamaras ise, “Yaratıcı mükemmeliyetçilik, günün sonunda gelişmekte olan nitelikli hizmet ve etkileşime geçilen tüketici ekosisteminin temelini oluşturuyor. MIXX Awards da, bu yöndeki çabamıza küresel ölçekte büyük bir katkı sağlıyor. Ve elbette IAB Türkiye hem organizasyon anlamında hem de yarışmaya başvuran işler bakımından övgü ve tebriklerin en büyüğünü hak ediyor” ifadelerini kullandı.