Skip to main content

MIXX Awards Europe 2020’de Türkiye büyük ödül de dahil olmak üzere toplamda 15 ödülün sahibi oldu.

Dijital reklamcılık alanında dünyanın 47 ülkesinde faaliyet gösteren IAB’nin Avrupa merkezi IAB Europe‘un düzenlediği MIXX Awards Europe 2020‘de en başarılı dijital çalışmalar ödüllendirildi. 16 kategoride toplam 38 ödülün dağıtıldığı yarışmada Türkiye’den milklab ve MG Media, Eti Puf Müzik Akademisi kampanyasıyla bu yıl Grand Prix’e (Büyük Ödül) layık görüldü. Aynı kampanya büyük ödülün dışında ikisi altın olmak üzere 3 kategoride de ödül aldı. Türkiye’den yarışmaya katılan ajans ve markalar, biri Grand Prix olmak üzere 15 ödüle layık görüldü.

İşte Türkiye’den ödül alan çalışmalar:

Grand Prix/ Büyük Ödül

Eti Puf Müzik Akademisi –Eti / milklab& MG Media

Kampanya Etkililiği Kategorisi

Gümüş MIXX

A-Serisi Sedan Kutlamaları – Mercedes-Benz / Publicis Emil

Bronz MIXX

Coke Energy – This Energy is For You – Coca-Cola / Carat Medya

Bronz MIXX

Eti Puf Müzik Akademisi –Eti / milklab& MG Media

Ev Dışı Dijital Reklamcılık Kategorisi

Bronz

Lay’s Spring &Summer – PepsiCo /  OMD

Doğrudan Pazarlama Kategorisi

Bronz

Uykusu Kaçanlar Kulübü – Turkcell / Hype

Verinin Etkili Kullanımı Kategorisi

Bronz

The Great Google Shopping Hack – Yalı Spor / Neodigital

Oyunlar & E-Spor Kategorisi

Altın

Eti Puf Müzik Akademisi –Eti / milklab& MG Media

Bronz

Jenerasyon T : Toslayanlar – Akbank / Hype

Entegre Reklamlar Kategorisi

Gümüş

Coke Energy – This Energy is For You – Coca-Cola / Carat Medya

Arama Motoru Kategorisi

Bronz

The Great Google Shopping Hack – Yalı Spor / Neodigital

Sosyal Medya Kategorisi

Bronz

Fanta Music is Ours – Coca-Cola / Carat Medya

Video Kategorisi

Altın

Temiz İkinci Elin Adresi – sahibinden.com / Rafineri & SEM & Kozmonot

Gümüş

Mercedes-Benz A-Serisi Sedan Lansman Kampanyası – Mercedes / OMD

Sanal ve Artırılmış Gerçeklik Kategorisi

Altın

Eti Puf Müzik Akademisi –Eti / milklab& MG Media

Ödüllerin tam listesine buradan ulaşabilirsiniz.