Dijital reklamcılık alanında dünyanın 47 ülkesinde faaliyet gösteren IAB’nin Avrupa merkezi IAB Europe‘un düzenlediği MIXX Awards Europe 2020‘de en başarılı dijital çalışmalar ödüllendirildi. 16 kategoride toplam 38 ödülün dağıtıldığı yarışmada Türkiye’den milklab ve MG Media, Eti Puf Müzik Akademisi kampanyasıyla bu yıl Grand Prix’e (Büyük Ödül) layık görüldü. Aynı kampanya büyük ödülün dışında ikisi altın olmak üzere 3 kategoride de ödül aldı. Türkiye’den yarışmaya katılan ajans ve markalar, biri Grand Prix olmak üzere 15 ödüle layık görüldü.
İşte Türkiye’den ödül alan çalışmalar:
Grand Prix/ Büyük Ödül
Eti Puf Müzik Akademisi –Eti / milklab& MG Media
Kampanya Etkililiği Kategorisi
Gümüş MIXX
A-Serisi Sedan Kutlamaları – Mercedes-Benz / Publicis Emil
Bronz MIXX
Coke Energy – This Energy is For You – Coca-Cola / Carat Medya
Bronz MIXX
Eti Puf Müzik Akademisi –Eti / milklab& MG Media
Ev Dışı Dijital Reklamcılık Kategorisi
Bronz
Lay’s Spring &Summer – PepsiCo / OMD
Doğrudan Pazarlama Kategorisi
Bronz
Uykusu Kaçanlar Kulübü – Turkcell / Hype
Verinin Etkili Kullanımı Kategorisi
Bronz
The Great Google Shopping Hack – Yalı Spor / Neodigital
Oyunlar & E-Spor Kategorisi
Altın
Eti Puf Müzik Akademisi –Eti / milklab& MG Media
Bronz
Jenerasyon T : Toslayanlar – Akbank / Hype
Entegre Reklamlar Kategorisi
Gümüş
Coke Energy – This Energy is For You – Coca-Cola / Carat Medya
Arama Motoru Kategorisi
Bronz
The Great Google Shopping Hack – Yalı Spor / Neodigital
Sosyal Medya Kategorisi
Bronz
Fanta Music is Ours – Coca-Cola / Carat Medya
Video Kategorisi
Altın
Temiz İkinci Elin Adresi – sahibinden.com / Rafineri & SEM & Kozmonot
Gümüş
Mercedes-Benz A-Serisi Sedan Lansman Kampanyası – Mercedes / OMD
Sanal ve Artırılmış Gerçeklik Kategorisi
Altın
Eti Puf Müzik Akademisi –Eti / milklab& MG Media
Ödüllerin tam listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Yorumlar