Skip to main content

Migros, işitme engelli müşterilerinin Clubhouse’u takip edebilmeleri için, bu platformdaki sohbetlerini Migros TV ve YouTube kanalı üzerinden işaret dili ile paylaşmaya başladı.

Migros, son dönemin en gözde sosyal ağ platformlarından Clubhouse’u işitme engelli müşterilerinin kullanımına açtı. Migros, Clubhouse’da düzenlediği sohbetleri Migros TV ve YouTube kanalı üzerinden işaret dili ile aktararak, işitme engelli müşterilerinin bu platformu takip edebilmesine imkan sağlıyor.

Toplumun her kesiminin katılımına imkan sağlayacak çözümler geliştirmeyi hedefleyen Migros, ilk olarak 3 Mart akşamı, Ekolojik Yaşam Uzmanı Erkan Şamcı ve Migros Ticaret A.Ş. Ürün Güvenliği ve Çevre Yönetimi Grup Müdürü Serpil Ürek’in katılımıyla gerçekleştirilen ve özellikle evler daha çok vakit geçirdiğimiz bu dönemde artan gıda imhalarının ve atıkların önüne geçmek için neler yapılabileceğinin ele alındığı sohbet, Migros Tv ve youtube kanalı üzerinden eşzamanlı olarak işaret dili ile yayınlandı.