ETKİNLİK

DigitalAge | 01.05.2020 - 11:37

MediaCat Live başlıyor

Online mini konferans serisi MediaCat Live 6 Mayıs’ta başlıyor.

MediaCat önderliğinde düzenlenecek online mini konferans serisi MediaCat Live 6 Mayıs’ta başlıyor.

Her hafta yeni bir tema çerçevesinde bir araya gelecek sektör yetkilileri ve düşünce liderleri gündem dinamiklerine ışık tutacak; yaşanan kültürel, endüstriyel ve sosyolojik dönüşümlerin yönünü tayin edecek. 6 Mayıs günü gerçekleşecek ilk online konferansın teması ise “Evden Manzaralar”

Covid-19 süresince tüm Türkiye eve kapanmışken, “hane içi dinamikler” belki de en çok merak ettiğimiz konu başlıklarından biri oldu. İlgi ve sosyalleşme biçimlerimiz, üretim ve tüketime olan yaklaşımlarımız dönüşüyor. Yeni alışkanlıklarımızın bir kısmı kalıcı olacak, bir kısmıysa krizle birlikte sona erecek.

Bu sürece ışık tutmak ve dönüşümü daha iyi anlamak için ilki 6 Mayıs’ta olmak üzere Zoom kanallarımız üzerinden canlı konferans yayınlarımıza başlıyoruz. Program detaylarına ve kayıt linkine aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Program
MediaCat Live: Evden manzaralar

1. Bölüm 15:00 – 15:40
Ev içine yakın bakış

Araştırmalar ev içinde nasıl bir dönüşüme işaret ediyor? Marka ve tüketici ilişkisi nasıl değişiyor? Yeni edindiğimiz alışkanlıklar kalıcı mı, yoksa krizin ardından eski düzenimize geri mi döneceğiz? Ev İçine Yakın Bakış paneli bu soruların yanıtlarını arayacak.

Panelistler;

• Alper Eroğlu, Türkiye, İran, Orta Asya ve Kafkasya, Güzellik ve Kişisel Bakım Kategorisi Pazarlama Direktörü ve Yönetim Kurulu Üyesi, Unilever Türkiye
• Sidar Gedik, Ipsos Türkiye CEO
• Tarık Bayar, Hijyen ve Ev Pazarlama Direktörü, Reckitt Benckiser Türkiye
• Moderasyon: Bülent Yar, GroupM Türkiye CEO

2.Bölüm 16:00 – 16:40
Tüketiciden üreticiye: Kendi Kendine yetmek

Kendi kendimizin doktoru, kendi kendimizin kişisel bakım uzmanına dönüştük bu süreçte. Mutfakta yeni tarifleri tecrübe ettik, gıdamızı kendimiz ürettik. Kısacası, tüketici olmaktan biraz sıyrılıp, üreticiye dönüşmeye başladık. Tüketim kültürünün yerini kendin-yap kültürüne bırakması markalar için ne ifade ediyor, dönüşümde nasıl konumlanıyorlar? Tüm bu soruların yanıtları Tüketiciden Üreticiye: Kendi Kendine Yetmek panelinde.

Panelistler;

• Beyza Kapu, (PPB) Global Head of Digital, L’Oréal France
• Işıl Heves, Ülke Pazarlama Lideri, Google Türkiye
• Taygun Günay, Genel Müdür, Bayer Tüketici Sağlığı
• Moderasyon: Pelin Özkan, Genel Yayın Yönetmeni, MediaCat

Ücretsiz kayıt linkine buradan ulaşabilirsiniz.