ABD”li hızlı tüketim restoranlar zinciri McDonald’s teknoloji şirketi Dynamic Yield‘i satın aldığını duyurdu. Resmi kaynaklardan henüz bir açıklama gelmezken, şirketin Dynamic Yield’i 300 milyon dolara satın aldığı konuşuluyor.
McDonald’s, yaptığı atılımla müşterilerine yapay zekâ destekli dijital menü hizmeti sunmayı amaçlıyor. Günün saati, restoran trafiği, hava durumu ve özel günlere göre seçenekler gösterecek sistem, sabahın erken saatlerinde yumurtalı McMuffins gibi görselleri önerecek.
2012’de kurulan ve makine öğrenmesi alanında hizmetler sunan Dynamic Yield girişimi, çevrimiçi deneyim hizmetleri geliştiriyor. Dynamic Yield firmasını bünyesine katan McDonald’s, müşteri siparişlerinde kişiye özel menüler sunabilecek. . Müşteri sipariş vermeye başladığında, kişinin daha önce seçtiklerine bağlı olarak ilave ürünler önerebilecek.
2018’de birçok ABD eyaletinde test edilen sistem, 2019 yılı itibarıyla genele yayılacak.
Yorumlar