İnsanların tutkuyla beğendikleri bir şey için “aşık oldum” kalıbını kullanmalarından ilham alarak, bu söylemi Mavi’yle özdeşleştiren #aşıkoldum kampanyası, Sevgililer günü için yayına alındı. #aşıkoldum kampanyası 14 Şubat’a kadar devam edecek.
- Katılımın iki yöntemi bulunan yarışmada kullanıcılar, kampanyaya katılmak için en yakın Mavi mağazasına gidip #aşıkoldum dediğiniz ürüne kartı takarak fotoğraf veya video çekerek #aşıkoldum etiketiyle paylaşıyorlar.
- Kampanyaya katılımın diğer yolunda kullanıcılar, Mavi.com’a gidip “Aşık oldum” dedikleri ürünün linkini kopyalayıp, #aşıkoldum etiketiyle Twitter’da paylaşarak kampanyaya dahil olabiliyorlar.
Kampanyada verilecek ödüller ise şöyle:
- 20 kişiye aşık olduğu Mavi
- 20 kişiye Mavi parfüm
- 100 kişiye 50 TL’lik Kartuş Puan
- 100 kişiye mavi.com’dan 50 TL’lik Hediye Çeki
- 100 kişiye çift kişilik Sinema Bileti
Yorumlar