Skip to main content

MediaCat tarafından düzenlenen kısa film yarışması MediaCat ShortCase için başvurular devam ediyor.

Mesaj, reklam ve görsel bombardımanına maruz kaldığımız günlerden geçiyoruz. Alternatif bol, rekabet yoğun. Üstelik “reklamı geç” butonu yeni imkânları mümkün kılıyor. Böyle bir iletişim ortamında kullanıcıya dokunacak ve onda farklı duygular uyandıracak hikâyeler yaratmak/anlatmak her zamankinden daha önemli. MediaCat tarafından düzenlenen MediaCat ShortCase, işte bu hikâyeleri bulmak için yola çıkan bir markalı kısa film yarışması.

Neden “shortcase”?

Bu yıl insan-doğa ilişkisi temasıyla yola çıkan MediaCat ShortCase Ödülleri; film, yaratıcı içerik üretimi ve ticari marka iletişimi dünyasında faaliyet gösteren ya da göstermek isteyen 30 yaş altı herkesin katılımına açık. Siz de iletişim sektöründe yenilikçi bir ifade tarzı yaratmak, markalı içerik dünyasına fark yaratan bir yaklaşım sunmak ve geleneksel iletişim stratejilerinin sınıfta kaldığı bir dönemde yeni hikâye anlatımları ortaya koymak istiyorsanız MediaCat ShortCase’e katılmalısınız.

Nasıl başvuru yapılabilir?

MediaCat ShortCase için başvurular Brandweekistanbul.com/mediacat-shortcase/ adresinden yapılabilir. Katılım koşulları ve başvuru sürecine dair tüm detaylara site üzerinden ulaşılabilir. Başvuru için son tarih 25 Ekim.

MediaCat ShortCase için üretilen filmlerin uzunluğu üç dakikayı aşmayacak ve bir marka, ürün ya da hizmet tanıtımı içermeyecek. Markalar bu filmlerde özgün bir hikâyenin doğal bir parçası olarak yer alacaklar. Bu nedenle marka adı ya da logosu filmlerde en fazla iki saniye görünür olacak. MediaCat ShortCase’e yapılan film başvurularının daha önce hiçbir yerde yayınlanmamış olması gerekiyor.

Değerlendirme nasıl olacak?

MediaCat ShortCase’in seçici kurulu Türkiye’nin reklam ve film endüstrisinin uzman isimlerinden oluşuyor. Türkiye’nin en iyi markalı hikâyelerini seçecek olan isimler şöyle: Ali Taran, Gülse Birsel, Fahir Atakoğlu, Serdar Erener ve Tolga Karaçelik. Kurul değerlendirme sürecinde projeleri; Strateji (yüzde 30), Yaratıcılık (yüzde 40) ve Uygulama (yüzde 30) esasına göre ele alacak.

Kazananlar nasıl açıklanacak?

ShortCase kazananları Kasım 2019’da Zorlu PSM’de düzenlenecek Brand Week Istanbul’da açıklanacak ve kazanan filmler burada özel bir gösterimle sergilenecek. Kazanan proje 10 bin TL para ödülünün sahibi olacak.