Daha çok yurtdışında görmeye alıştığımız sosyal medyada ‘real time marketing’ konsepti, geçtiğimiz günlerde Twitter’da Bridgestone Türkiye ve Red Bull Türkiye hesaplarında kullanıldı.
Tanınan markalar, Twitter’da 33,9 bin takipçisi bulunan Flappy Bird isimli @UcmayanBird hesabıyla etkileşime geçti.
Flappy Bird hesabından, Red Bull Türkiye’ye atılan tweet’in ardından, Red Bull resmi hesabından fotoğraflı bir tweet’le karşılık verdi.
En son Red Bull içtiğin zamanı unuttun mu @UcmayanBird ? pic.twitter.com/88NwpoCQRD
— Red Bull Türkiye (@RedBullTR) February 12, 2014
Bridgestone Türkiye hesabı ise ilk tweet’i atan taraf oldu. Flappy Bird de aynı gün içinde Twitter’dan dönüş yaptı.
#FlappyBird Bridgestone kullanabilseydi, o da emniyetle yolculuk edebilirdi. :) pic.twitter.com/tu9AEw2el6
— Bridgestone Türkiye (@BridgestoneTR) February 17, 2014
Biz de bilirdik Bridgestone kullanmasını, lakin aç idik yedik lastik parasını.. @BridgestoneTR
— Flappy Bird (@UcmayanBird) February 17, 2014
7 Şubat’ta açılan @UcmayanBird Twitter hesabında Flappy Bird oyunu ile ilgili esprili tweet’ler paylaşılıyor.
8 Şubat’ta oyunun yazılımcısının attığı tweet’in ardından uygulama mağazalarından uygulama kaldırıldı. Ancak halen yüklü olan akıllı cihazlardan bu oyun oynanabiliyor.
Yorumlar