Skip to main content

CMO Sempozyum, Türkiye’nin lider pazarlama yöneticilerine eğitim ve deneyim paylaşımının yanı sıra sosyal programlarıyla keyifli bir tatil sunacak.

30 Mart – 2 Nisan tarihleri arasında Side’de Paloma Finesse’de gerçekleşecek CMO Sempozyum, CMO’ların güncel ihtiyaç ve sorumluluk alanları doğrultusunda tasarlanıyor, hem tatil yapmayı hem yeni içgörülere alan açmayı hedefliyor.

Bu yıl ikinci kez düzenlenecek ve Türkiye’nin en değerli markalarını yöneten CMO’ları bir araya getirecek CMO Sempozyum’da, benzer deneyimlerden geçen liderler tecrübelerini paylaşabilecek.

MediaCat’in düzenlediği, bu yıl yine mikro ve makro trendlerin analiz edileceği; kültürel, ekonomik, toplumsal ve bireysel yaşamı şekillendiren gelişmelerin ele alınacağı CMO Sempozyum’a marka yönetenler kendi ekipleriyle birlikte katılabilecek ve hem endüstriler hem de roller arası deneyim paylaşımıyla ekonominin geleceği, sürdürülebilir stratejiler, marka yönetenlerin rol ve sorumluluk alanlarındaki değişimler hakkında farklı içgörüler edinme fırsatı yakalayacak.

Marka yöneticileri için yeni stratejik fırsatlar ve işbirliği olasılıkları barındıran CMO Sempozyum’da alanında uzman, global çapta tanınırlığa sahip konuşmacılar yer alacak. Cambridge University’de fizik profesörü olan, ışık ve ses üzerine çalışmalarıyla tanınan Mete Atatüre, Marsh McLennan Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Tayfun Bayazıt, Konda Araştırma Yönetim Kurulu Üyesi Bekir Ağırdır, danışman ve eğitmen Neslihan Uçar, yazar ve senarist Başar Başaran bu yıl CMO Sempozyum’da yer alacak konuşmacılar arasında.

CMO Sempozyum hakkında detaylı bilgi almak için cmosociety.net/cmosempozyum sayfasını ziyaret edebilirsiniz.