Storybased Animasyon Video Ajansı, müşterilerinin ürün ve hizmetlerini, iş modellerini ve mobil uygulamalarını kısa, anlaşılır ve eğlenceli şekilde anlatabilecekleri animasyon video konseptleri üretiyor. Bunun yanında firma özelinde de vaka analizi çalışmaları yaparak animasyon video çözümleri üretip hedef kitleye özel reklam çalışmaları üzerinde de çalışmalar yapıyor.
Video üretmek kadar izletebilmenin de bu işin önemli bir parçası olduğunu belirten Storybased Animasyon Video Ajansı Kurucu Ortağı Ömer Faruk İnanöz video üretirken paylaşılabilirlik dinamiklerini es geçmemek gerektiğine değindi.
Öte yandan, comscore verilerine göre Avrupa’da en çok video izlenen ülke Türkiye. Yine aynı araştırmaya göre, 1 dakikadan daha az süreli videoların izlenme oranı yüzde 34,7 olarak birinci sırada yer alıyor.
Yorumlar