L’Oréal Türkiye’de üst düzey bir atama gerçekleşti. 2014’ten bu yana L’Oréal Türkiye’de çeşitli rollerde başarılı işlere imza atan Merve Atuk Toker, yeni dönemde Kurumsal Dijital Direktörü (CDO) görevini üstlenecek. Toker, L’Oréal Türkiye’nin Tekno-Güzellik vizyonu doğrultusundaki dijitalleşme çalışmalarına rehberlik edecek.
The Coca Cola Company ve Schwarzkopf Henkel’deki kariyerinin ardından, 2014 yılında L’Oréal Türkiye Tüketici Ürünleri Divizyonu’na Pazarlama Müdürü olarak katılan ve sonrasında Pazarlama ve Yeni İş Geliştirme Direktörü rolünü üstlenen Merve Atuk Toker, görev süresi boyunca tüketici odaklı, inovatif, stratejik büyüme planlarının oluşturulması ve hayata geçirilmesine başarıyla liderlik etti.
Merve Atuk Toker, son iki senedir yürüttüğü Ülke E-Ticaret Koordinasyonu görevininin yanı sıra dijital dönüşüm süreçlerinde önemli rol oynayan Dijital Beceri Geliştirme Liderliği ile L’Oréal Türkiye stratejisini belirleyen ve Türkiye’deki start-up ekosistemi ile güçlü bağlar inşa ederek yenilikçi iş birlikleri sağlayan Açık İnovasyon Projesi’nin liderliğini de üstlenmişti.
Yorumlar