Mercedes-Benz’in lansman partneri olduğu LinkedIn’in yeni reklam ürünü Lead Gen Forms’da farklı sonuçlar elde edildi. LinkedIn Türkiye yetkili reklam satış partneri AdColony’nin LinkedIn Lead Gen aracılığı ile topladığı formlar sonrası bir Mercedes-Benz GLA satışı gerçekleşti.
LinkedIn Türkiye yetkili reklam satış partneri AdColony ve Mercedes-Benz işbirliği ile gerçekleştirilen LinkedIn Lead Gen kampanyasında, 146 form toplanırken, ulaşılan potansiyel müşterilerden biri otomobil sahibi oldu. Gerçekleşen otomobil satışı ile Mercedes-Benz, yaptığı LinkedIn medya harcaması karşılığında (ROI) %375,5 yatırım getirisi sağladı.
LinkedIn hedeflemeleri ile Mercedes-Benz hedef kitlesine uygun olarak; Business Decision Makers (Manager+) ve Mass Aflfluent (LinkedIn algoritmaları ile alım gücü yüksek olduğu belirlenen kitle) kitleleri hedeflendi ve doğru kullanıldığında form toplama kampanyalarının ne gibi başarılar elde edebileceğine dair bir örnek elde edildi.
Yorumlar