Katılım finans kuruluşu Kuveyt Türk, dijital asistanı Selim’i müşterilerinin hizmetine sundu. Kuveyt Türk web sitesinde, internet şubede ve mobil şubede müşterilere hizmet veren dijital asistan Selim, müşterilerin sorularını yanıtlama, finansal hesaplamalar yapma ve dijital kanallardaki işlemlerle ilgili menülere yönlendirme fonksiyonlarını yerine getirecek. Paylaşılan bilgilere göre katılım finans anlayışına sahip olan Selim, kelime tabanlı aramalarda yüzde 97 oranında doğru eşleştirme yapabiliyor.
Dijital asistan Selim, şu ana kadar 1 milyonu aşan görüşmede 3 milyona yakın soruyu yanıtladı. Bunun sonucunda dijital kanallara bilgi alma amaçlı gelen sorularda yüzde 34’e varan ciddi bir azalma da gözlemlendi. Kuveyt Türk’ün dijital asistanı olan Selim’in diyaloğa dayalı yapay zeka uygulamaları geliştiren Sestek firmasıyla birlikte geliştirildiğini de ekleyelim.
Hayata geçirdikleri yeni uygulama hakkında değerlendirmede bulunan Kuveyt Türk Genel Müdürü Ufuk Uyan, “Değişen müşteri beklentilerini ve dijital gelişmeleri yakından takip ederek bu alanda öncü adımlar atıyoruz. Yeni dijital asistanımız Selim ile müşterilerimize daha hızlı ve verimli bir hizmet sunabilmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Bu çözümümüzle operasyonel verimliliğimizi hem hizmet sunma noktasında hem de satış işlemlerinde artırırken, müşterilerimizin de kolaylıkla bireysel ihtiyaçlarını karşılayan hizmet ve ürünleri alabilmelerini sağlıyoruz. Selim ile sadece mevcut müşterilerimize daha iyi hizmet vermekle kalmıyor aynı zamanda müşteri sayımızı da artırıyoruz. ” dedi.
Yorumlar