Skip to main content

SAP Pazarlama Direktörü Erdem Aksakal, Dijital Age Summit 2016’da konuştu: “Kurumların sinir uçları gelişecek, altıncı hisleri olacak”

SAP Pazarlama Direktörü Erdem Aksakal’ın, Digital Age Summit’16 Zirvesi’nde önümüzdeki 10 yıla dair öngörülerini paylaştığı röportajımızı yukarıdaki bağlantıdan izleyebilirsiniz…

“Kurumsal kimlikler yara alacak, özgünlük kazanacak.”

Erdem Aksakal konuşmasında, “Verilerine sahip çıkan şirketlerin ve özgün duruşlarını koruyan bireylerin çağı olacak önümüzdeki 10 yıl. Zaten, elimizdeki açık verileri doğru bir şekilde analiz etmek, olası sonuçlarını görmek hepimizin günlük hayatta da yaptığı iş. Gökyüzüne bakıp şemsiye alıp almamaya karar vererek yapıyoruz biz bunu. Beynimizin içinde yaptığımız bir veri analizi. Özellikle bu açık verilerin analizini yapmak her kişinin olduğu gibi her kurumun da hayatını güzelleştirecek ve kolaylaştıracak.” dedi.

Digital Age Summit 2016’da konuşan Aksakal, ““Yeni nesil pazarlamacılar olarak duygularımızı ve sinir uçlarımızı çalıştırmamız gerekiyor. Verinin sinir uçları gibi kullanılması lazım. Artık hiç kimsenin bir dakika rötarlı davranma lüksü yok. Bilgiyi canlı istiyoruz. Büyük veriyi iyi kullanan kazanır,” dedi.

Digital Age Summit’16 – SAP Pazarlama Direktörü Erdem Aksakal’ın “Daha gerçek bir dünya” başlıklı sunumunu izleyebilirsiniz…