2014 yılında Microsoft Innovation Center’da kurulan Kimola, geçtiğimiz yıl Kimola Analytics adıyla hizmet veren Tüketici Araştırma Platformu ile 1 milyon TL’lik yatırım almış ve Ankara’dan sonra San Francisco’da faaliyete başlamıştı.
Bu platformu kullanarak daha çok sayıda markanın tüketici araştırmalarında yeni deneyimler edinmesini hedefleyen Kimola, markalara hedef kitle verilerinin ücretsiz sağlandığı Data-Centric Brands Programı’nı ilk kez Amerika’da hayata geçirmişti. Şirketin resmi blogundan yaptığı duyuruya göre, programın Türkiye ayağı başvuruları 9 Eylül itibarıyla açıldı.
Data-Centric Brands programına başvuranlar arasından seçilecek 20 markaya, hedef kitle ver-ilerini ve Kimola ekibinin veri analiz desteğini kapsayan 6 bin dolarlık krediler yüklenecek ve markalar, platformu 80 gün boyunca ücretsiz kullanabilecek. Programa başvurular, “Data-Centric Brands” sayfası üzerinden doğrudan doğruya markalar tarafından ya da bu markaların ajans ya da araştırma şirketleri tarafından yapılabiliyor. Programa son başvuru tarihi ise 30 Eylül.
Yorumlar