Skip to main content

Cannes Young Lions’ta Türkiye’yi temsil etmeye hak kazanacak isimler belli oldu.

Cannes Young Lions Türkiye 2024 kazananları 29 Mart’ta düzenlenen toplantıda açıklandı. Bu sene Digital, Film ve Print & Outdoor olmak üzere üç kategoride yarışan genç aslanlardan 65 Digital, 31 Film, 72 Print & Outdoor başvurusu geldi.

Toplam 168 başvurunun geldiği yarışmada; Digital kategorisinin sponsorları arasında GroupM, EssenceMediacom, Mindshare Türkiye, mSix&Partners ve Wavemaker yer alırken, Film kategorisinin sponsorları arasında da Anima Istanbul, Autonomy, DEPOfilm, Mental Film, Norr Prodüksiyon, PToT Film, Public Film ve Riders bulunuyor. Print & Outdoor kategorisinin sponsoru ise Kentvizyon oldu.

Yarışmacılara brief’leri 25 Mart Pazartesi günü verildi. Geçen senelerden farklı olarak bu sene 3 kategoride de konu; gerçek ile yapay zekâ tarafından oluşturulan arasındaki çizginin bulanıklaşmasından hareketle “AI okuryazarlığı” olarak seçildi.

Yarışmaya başvuran genç aslanlardan Teyit ve Pürmerak Kulübü için AI okuryazarlığı konusunda film, afiş ve dijital kampanya oluşturmaları istendi. Cannes Young Lions Türkiye’de kategorilerinde ilk üçe giren ekipler ise şöyle oldu:

Digital

1. Takım: Merve Çiner (Getir) & Tilbe Çelik (Getir)

Digital 12. Takım: Onur Hakan Bal (4129Grey) & Tolgahan İvgen (4129Grey)

Digital 23. Takım: Melike Naycı (BLAB) & Mert Öztürk (BLAB)

Digital 3

Sayfalar: 1 2 3