GittiGidiyor, bu kez büyüme rakamlarını ve e-ticaret sektörüne yaptığı katkıları dikkat çekici bir infografik eşliğinde yayınladı. 2016 yılının ilk yarısı ile ilgili yayınlanan rakamlara göre GittiGidiyor, önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 31’lik bir büyüme sergilerken mobilde ziyaretçilerin sayısı yüzde 60’lık bir artış gösterdi. Üye sayısını 15,2 milyona çıkaran sitenin mobil uygulamasının indirilme sayısı ise 3,7 milyona yükseldi.
Cep telefonunu alan kılıfını da sepete attı
50’den fazla kategoride 10 milyonu aşan ürün çeşidiyle farklılaşan GittiGidiyor’da bu yılın ilk altı ayında en fazla satılan ilk üç ürün ise cep telefonu kılıfı, cep telefonu ve bitki tohumu oldu.
2016 yılının ilk yarısı ile ilgili verilerini açıklayan GittiGidiyor, yayınlandığı infografikte site üzerinden yapılan alışverişleri oldukça farklı bir açıdan değerlendirdi. GittiGidiyor üzerinden ev ve bahçe ürünleri satın alan 342 bin kişi kendilerine daha huzurlu ve mutlu bir yaşam alanı yaratırken, 4 bin 400 çift ise satın aldıkları alyanslar ile bir yuva kurmaya “evet” dedi.
İnfografik çalışmalarına tıklayarak; daha yüksek çözünürlüklü versiyonlarına ulaşabilirsiniz.
Yorumlar