Skip to main content

Yayına alınan reklam filmi, 2’si 1 Arada laptop’ları ‘laptop mı tablet mi’ tartışması üzerinden eğlenceli bir şekilde anlatıyor

Laptop mı almalıyım yoksa tablet mi? Tablet daha eğlenceli ama her ihtiyacıma cevap verebilir mi? Laptop her işimi görür ama tablet kullanmak daha mı eğlenceli? Intel ve HP yeni reklam filmiyle tüm bu sorulara yanıt veriyor.

Intel, HP ve Teknosa işbirliği ile gerçekleştirilen kampanyanın reklam filminin kreatif stratejisi, 2’si 1 Arada laptopların hem laptop hem tablet özelliklerinin önemli bir dünya meselesi haline gelmesi ve sonunda da 2’si 1 Arada laptop olan HP Stream X360`ın bu tartışmayı, hem tablet hem laptop olabilmesi ile çözmesi ana fikrine dayanıyor.

Reklam filminde, zaman zaman tartıştığımız bir konunun dünya meselesi haline gelmesi, giderek büyümesi ve bir noktadan sonra da dünyanın her yerinde tartışılıyor olması, eğlenceli bir anlatımla izleyicinin karşısına çıkıyor.

Reklam filmi künyesi

Reklamveren: Intel, HP, Teknosa
Reklamveren Yetkilileri: Pınar Dulgerler Dinç, Ece Babalık San, Cihan Aracman
Yaratıcı Reklam Ajansı: Happy People Project
Yaratıcı Ekip: Yaşar Akbaş, Güven Haktanır, Erhan Başaran, Tolga Özbakır, Mert Sönmez, Aydın Önel
Müşteri İlişkileri Ekibi: Orçun Onural, Özlem Akbaş
Stratejik Planlama Ekibi: Emel Göker, Mert Soyal
Prodüksiyon Ekibi: Ezgi Soysal
Yapım Evi: Autonomy
Prodüktör: Güliz Çelikkan
Yönetmen: Ferit Katipoğlu
Kullanılan Mecralar: TV, İnternet, Basın, Radyo, Mağaza içi, Sosyal medya