Skip to main content

Instagram, Meta’nın gençlerin gördüğü zararı azaltma girişiminin bir parçası olarak, gençler için reklam deneyimlerinde değişikliğe gidiyor.

Platform bir gönderide, reklamverenlerin gençlere ulaşmak için sahip olduğu seçenekleri, gençlere gösterilen reklamları, gençlere özel kontroller ve kaynakları daha da kısıtlayacağını söyledi.

Şubat ayında Instagram, reklamverenlerin gençlere ulaşması için bir seçenek olarak cinsiyeti kaldıracak. Reklamverenler ayrıca gençlere ulaşmak için yalnızca yaş ve konumu kullanabilecekler. Instagram’a göre bu, platformun “gençlerin yaşlarına ve yaşadıkları yerde mevcut olan ürün ve hizmetlere yönelik reklamları görmelerini sağlamasına” yardımcı oluyor.

Gençler ayrıca Mart ayında, “Reklam Tercihleri”ne gidip “Daha Az Gör” veya “Tercih Etme”yi seçerek gördükleri reklamları yönetmek için daha fazla yola sahip olacak.

Kaynak: Instagram is adding more limits on targeting teens with ads – Mashable