Melis Güçtaş, ModaCruz Kurucu Ortağı
6 bin TL’lik bir sermaye ile yola çıkıp, 7 TL’ye ModaCruz ismini satın aldıktan sonra, ikinci el moda girişimini iki sene içinde 1,3 milyon üzerinde kullanıcı ve 4,5 milyon TL ciroya ulaştıran Melis Güçtaş henüz 28 yaşında. 2014 yılında yayın hayatına başlayan ModaCruz, bugün ikinci el modanın popüler adresi. Bu başarının altında, Güçtaş’ın projesine inanarak azmetmesi yatıyor. En başta melek yatırımcılardan ret yanıtı bile alan genç girişimcinin bugün hem yatırımcıları hem de dört ortağı var. Karlılık prensibinin ötesinde bir vizyona sahip olan marka, ünlü isimlerle de çalışıyor, sosyal sorumluluk projelerini bu isimlerle yapıyor ve satılan kıyafetler üzerinden bağış elde ediliyor.
Yorumlar