Skip to main content

İnci Deri, dijital dönüşümüne kesintisiz müşteri deneyimi yaratmayı hedefleyen omni-channel çözümlerini bünyesine katarak devam ediyor

E-ticaret ve mağaza satış kanallarının birleştirilmesi, In-store ordering ve Click&Collect gibi çözümler ile İnci Deri’yi dijital dünyada öne çıkan bir markaya dönüştürecek çalışmaların tamamını Positive A Digital Approach yürütecek.

Türk moda sektörünün öncü markaları arasında olan, tüketicilerin vazgeçemeyecekleri özgün tasarımlar yaratan İnci Deri; ülkemizde 12 yıldır perakende markalarına e-ticaret platformları ve omni-channel çözümler sunan Positive A Digital Approach ile işbirliği yaptı.

Yaklaşık üç yıllık bir zaman diliminde gerçekleşecek dijital dönüşüm süreci, bugün üçü Kuzey Kıbrıs’ta olmak üzere 74 mağaza ve 32 bayi mağazasına sahip İnci Deri’yi dijital dünyada iddialı varlığını gösteren bir seviyeye yükseltecek. Proje tamamlandığında İnci müşterileri mağazalarda, mağaza içi satış uygulamalarında, e-ticaret sitesinde, mobil sayfalar ve mobil uygulamaların tümünde benzer ve kesintisiz alışveriş deneyimi yaşayabilecek; internet üzerinden alışverişini yaptıkları ürünleri dilerlerse İnci Deri mağazalarından teslim alabilecekler.