Skip to main content

ContentGO markasıyla New York ofisini açan İçerik Bulutu, içerik pazarlaması teknolojileri ve içerik üretimi alanında artık küresel pazarda da faaliyet gösterecek.

Türkiye’de 2000’den fazla markaya profesyonel içerik hizmeti ve içerik pazarlaması teknolojileri sunan İçerik Bulutu, farkli dillerdeki içerik üretim gücünü ContentGO ile tüm dünyaya açacak. 10’u aşkın dilde native içerik üreten ve son yıllarda bu alanda önemli bir deneyim kazanan İçerik Bulutu, Türkiye pazarında edindiği başarıyı yurtdışına taşıyacak. New York, bu girişimin merkez üssü olacak.

New York’taki şirket kurulumu tamamlayan girişim, 2019’un ikinci çeyreğinde ContentGO markasıyla global yolculuğuna resmen başladı. ContentGO, ABD’nin yanı sıra Hollanda ve İngiltere’deki operasyonların da yönetim merkezi olacak. ContentGO, farklı ülkelerdeki dijital operasyonlarını tecrübeli marka temsilcileriyle sürdürecek.

Türkiye’den yurtdışına teknoloji transferi

İçerik üretim hizmetinin yanı sıra çeşitli yazılım ürünleri geliştiren İçerik Bulutu, yenilikçi ve akıllı teknolojilerini yurtdışına da taşıyacak. Böylece Türkiye’de ürettiği teknolojiyi yurtdışına transfer etmiş olacak.

İçerik Bulutu’nda kazanılan güçlü deneyimle modellenen ContentGO, yurtdışındaki markalar için de uçtan uca hizmet sunacak. Profesyonel içeriğe ihtiyaç duyan markalar, tüm süreçleri (talep oluşturma, inceleme, onay) akıllı ekranlar üzerinden yönetebilecek. Mevcut kullanıcı deneyimi aynı şekilde, contentgo.com markasıyla sürdürülecek. ContentGO, dünyanın her yerinden kredi kartıyla ödeme alabilecek.

icerikbulutu.com kurucu ortağı ve CEO’su Ahmet Durmuşoğlu, yurtdışı operasyonları için tüm ekibin 7 aydır çalıştığını vurguladı. Daha önce farklı pazarlar belirlediklerini, ancak söz konusu pazarların dinamikleri dolayısıyla çok ilerleyemediklerini belirten Durmuşoğlu, regülasyonlarla zaman kaybetmemek adına yurtdışı operasyonlarının yönünü endüstrinin merkezi olan New York’a çevirdiklerini söyledi. Durmuşoğlu, “New York’ta ContentGO markasıyla şirketleştik. New York, San Francisco, Londra ve Amsterdam’da deneyimli marka temsilcileriyle anlaştık. 2019’da bu 3 ülkede native içerik üreticisi sayımızı 500’e, fatura kesilen müşteri sayımızı ise 100’e çıkarmak istiyoruz.” şeklinde konuştu.