Huawei, P30 ve P30 Pro kullanıcılarına teknik servis programı “Huawei Cares” ile ücretsiz bakım hizmeti verecek.
Huawei Cares planı, kullanıcıların en büyük endişeleri olan ekran hasarı, pil veya şarj bağlantısı bozulması ile yazılım hatalarını kapsıyor.Huawei açıklamasına göre, Huawei IPSOS araştırma şirketi ile birlikte çalışarak, cep telefonu sahibi kullanıcıların en çok endişe duydukları veya başlarına gelmesi en muhtemel senaryoları belirledi. Araştırma, 2019 yılı Haziran ayında Orta ve Doğu Avrupa ile İskandinav ülkeleri kapsamında, 18-55 yaş arası kullanıcılar üzerinde online anket yöntemiyle gerçekleştirildi.
Plan birçok hasarı kapsıyor
Araştırma anketini yanıtlayan kullanıcıların yüzde 63’ü cihazda depoladıkları verileri kaybetmekten, yüzde 59’u pil sorunlarından, yüzde 56’sı ise telefonlarını suya düşürmekten endişe ediyorlar.Akıllı telefon kullanıcılarının yüzde 87,5’i kullanıcı hataları veya kazalarda üreticilerin kullanıcıları korumak için daha çok çaba sarf etmesi gerektiğini düşünüyor. Ayrıca kullanıcıların yüzde 92’si ekran değişimi için istenen ücretleri çok yüksek buluyor.
Şirketin yeni hizmet paketi Huawei Cares kapsamında ise, 10 Temmuz ile 31 Temmuz tarihleri arasında satın aldıkları P30 ve P30 Pro model telefonlarını HiCare uygulaması ile aynı tarihler arasında kayıtlarını yapan akıllı telefon kullanıcıları, 12 ay boyunca geçerli olmak üzere kaza ile kırılan ekran veya arka kapak onarımlarını bir defa ücretsiz yaptırma olanağı kazanıyorlar.
Servis programı kapsamında, ek olarak her ayın son haftasına denk gelen Perşembe, Cuma ve Cumartesi günlerinde “Servis Günleri” etkinlikleri yapılacak. Kullanıcılar, ücretsiz sunulan bu bakım ve temizlik hizmetinden faydalanabilecek, ücretsiz koruma filmi taktırabilecek ve 100 TL’ye varan indirimli garanti dışı teknik servis imkanlarından da yararlanabilecek.
Yorumlar