Huawei, Tüketici İş Grubu, geçen yılın aynı dönemine oranla yüzde 72,9’luk bir büyümeye imza atarak, son kullanıcı ürünlerinden 19,9 milyar dolar gelir elde etti.
Huawei, Tüketici İş Grubu’na yönelik 2015 finansal sonuçlarını açıkladı. Huawei Tüketici İş Grubu global anlamda marka bilinirliğini artırırken, kanalların ve servis hizmetlerinin gelişimi ile birlikte, ürün eko-sistemindeki önemli artış da akılda kalan önemli faktörlerdi. Huawei ürünlerinin pazarda tercih edilirliği ve ürünlere duyulan güven de bu dönemde artış gösterdi. Marka, kısa süre önce Huawei P9 ve P9 Plus ürünlerini duyurarak, akıllı telefon pazarında bir kez daha adından söz ettirmeyi başardı.
Huawei Tüketici İş Grubu 2015’te, son kullanıcı ürünlerinden 19,9 milyar dolar gelir elde etti ve geçen yılın aynı dönemine oranla yüzde 72,9’luk büyümeye imza attı. Bu dönemde 108 milyon akıllı telefon sevkiyatı gerçekleştirildi. Bu rakamlar Huawei’yi, aynı zamanda dünyanın en büyük 3 akıllı telefon üreticisinden biri haline getirdi.
Teknoloji trendlerini yakından takip eden Huawei, ortaya koyduğu inovasyon odaklı yeniliklerle 2015’te marka bilinirliğine önemli oranda katkı sağlarken, kullanıcı deneyimine daha fazla odaklandı. Eko-sistemine kattığı birçok iş ortağı ile teknolojiyi, moda, sanat ve kültürle harmanlayarak, yepyeni trendlere de imza attı. Buna bağlı olarak sektörde marka bilinirliği, marka sadakati ve tüketici ilgisi de artış gösterdi.
Huawei marka bilinirliği oranı, 2014’teki yüzde 65 değerinden yüzde 76’ya yükseldi. Çin pazarında ise bu oran yüzde 97’ye ulaştı. Markanın Global Net Tavsiye Skoru 47’ye yükseldi.
Yorumlar