Skip to main content

HSBC, marka kimliğini yenileme çalışmaları kapsamında yeni marka müziğini yayınladı.

HSBC, geçtiğimiz yıl yenilediği görsel kimliği ve sloganının ardından yeni marka müziği için müzisyen Jean-Michel Jarre ile ortak bir çalışmaya imza attı. Adını HSBC’nin ‘Birlikte Büyüyoruz’ marka vaadinden alan özel tasarım müzik eseri yedi farklı düzenlemeden oluşuyor. Çalışma, HSBC’nin faaliyet gösterdiği 66 ülkedeki farklı dil ve kültürlere uygun olarak tasarlanmış.

HSBC Türkiye Bireysel Bankacılık ve Birikim Yönetimi Pazarlama Grup Başkanı Ayşegül Şenalp yeni marka müziği ile ilgili olarak şunları söyledi: “Modern dünyada markaların görsel dünyaları, hikayenin sadece bir kısmını anlatabiliyor. Duygusal bağ kurmak konusunda görseller kadar, müziğe de önemli bir görev düşüyor. HSBC’nin yeni marka müziği müşterilerimizin bizlerle temasa geçtiğişubelerimiz, çağrı merkezimiz gibi hizmet kanallarımız ile dijital mecra ve havalimanları gibi farklı alanlarda kullanılmak üzere 7 farklı versiyonda çalışıldı. Faaliyet gösterdiğimiz 66 ülkede, farklı dillerden, farklı kültürlerden müşterilerimize hitap edecek müziğimizin teması ise birlikte büyümek, gelişmek üzerine.’