Skip to main content

Hepsiburada, müşterilerinin siparişlerini ev ve işyerleri dışında bir teslimat noktasından, diledikleri zaman diliminde teslim alabildiği “Hepsimat” hizmetine kısa süre önce dahil olan Petrol Ofisi istasyonlarından sonra 250 yeni nokta daha eklemeye hazırlanıyor.

Hepsiburada‘nın 2018 yılında başlattığı, müşterilerinin siparişlerini ev ve işyerleri dışında bir teslimat noktasından teslim alabildiği “Hepsimat” hizmetinde uygulama alanını daha da genişleteceğini sizlerle paylaşmıştık. Firma, kısa süre önce teslimat noktalarına Petrol Ofisi‘ni de dahil ettiğini duyurmuştu.

Levent ve Üsküdar’daki istasyonlarda pilot olarak başlayan bu uygulamanın İstanbul’a, ardından Türkiye geneline yayılması için çalışmalar devam ederken, Hepsiburada Hepsimat’a bakkal, kırtasiye, çiçekçi, petshop gibi farklı iş kollarındaki esnaflardan oluşan 250 yeni teslimat noktasının ekleneceğinin müjdesini verdi. Firma, 2020 yılı sonuna kadar Hepsimat ortaklarımızı ve teslimat yapılacak lokasyonların sayısını 650’ye kadar artırmayı hedefliyor.

Hepsimat hizmeti nasıl kullanılıyor?

Hepsimat hizmetinden faydalanmak için Hepsiburada alışverişlerinin teslimat bilgileri ekranında yer alan adres bölümünde “Teslimat Noktasına Gönder” seçeneğinin tercih edilmesi ve burada yer alan noktalardan birinin seçilmesi gerekiyor. Müşteriler “standart”, “yarın teslimat” ve “bugün teslimat” seçeneklerinden birini seçerek siparişlerini diledikleri saatte Hepsimat teslimat noktalarından kolayca teslim alabiliyor. Ayrıca Hepsimat hizmeti için Hepsiburada ile işbirliği yapmak isteyen esnaflar, yetkili ismi, iletişim bilgileri ve işyerinin bulunduğu il ve ilçe bilgisi ile hepsimat@hepsiburada.com adresine e-mail atarak kayıt yaptırabiliyor.