Skip to main content

Hepsiburada, “WhatsApp Business” üzerinden müşteri hizmetleri uygulamasını başlattı.

E-ticaret devi Hepsiburada, müşteri hizmetleri servisini artık WhatsApp Business üzerinden de sağlıyor. 08.00-24.00 saatleri arasında 0850 252 40 00 WhatsApp hattından hizmet veren Hepsiburada, müşterilerine anında ve kolay iletişim imkanı veriyor.

Hepsiburada’nın verdiği yeni hizmet ile, özellikle ofis veya toplu taşıma gibi telefonla konuşmanın zor olabileceği yerlerde müşteri hizmetlerine WhatsApp uygulaması üzerinden kolayca ulaşabiliyor. WhatsApp Business üzerinden Hepsiburada Müşteri Hizmetleri ekibine ulaşan kullanıcılar tüm satış öncesi ve sonrası desteği bu hattan alabiliyor. Bunun yanında interaktif yazışma ile müşteri kayıtlarına daha hızlı ulaşılabiliyor ve uygulamanın sunduğu fotoğraf paylaşımı hizmetinden de yararlanılabiliyor.

Hepsiburada’nın Müşteri Hizmetlerine WhatsApp üzerinden 0850 252 40 00 numarasından ulaşılabiliyor.