İŞ DÜNYASI

DigitalAge | 28.09.2018 - 17:01

GittiGidiyor’dan e-ihracat hamlesi

GittiGidiyor, Türk markalarını dünyayla buluşturacak e-ihracat projesini duyurdu.

Facebook
Twitter
Linkedin
+

GittiGidiyor, Türk markalarının yurtdışına kolaylıkla açılmasını sağlayacak e-ihracat projesini duyurdu. Türk markaların ürünlerini eBay üzerinden e-ihracat hamlesini başlatan platform, Derimod’un ürünlerinin eBay’de listelenmesini sağladı. Bir eBay şirketi olan GittiGidiyor, bu atılımıyla Türk ürünlerini 192 ülkede 175 milyon aktif alıcıya ulaştırmayı hedefliyor.

GittiGidiyor’un öncülüğünde satış sürecinin en hızlı ve kolay şekilde yürümesi için çözüm ortaklarıyla bir ekosistem kurulurken, 2019 yılı itibariyle eBay üzerinde Türk markalara özel alanlar açılması ve çeşitli kampanyalarla satışların desteklemesi de planlanan projeler arasında yer alıyor.

“Hedefimiz, 2019 sonunda en az 200 Türk markasını e-ihracatla buluşturmak”
Gerçekleştirdikleri yeni e-ihracat adımıyla ilgili konuşan GittiGidiyor Genel Müdürü ve eBay MENA Bölge Direktörü Öget Kantarcı, “Ülke ekonomimiz son dönemlerde önemli gelişmeler yaşadı. Kurda yaşanan dalgalanma pek çok sektörü etkiledi. Böylesi bir ortamda markaların dünyaya açılarak işlerini büyütmelerini sağlayacak bu önemli girişimi hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Türkiye’nin önde gelen markalarından Derimod’un ürünlerinin eBay’de listelenmesini sağladık. Bu önemli adım sayesinde Derimod ürünlerinin ABD, İngiltere ve Almanya dâhil olmak üzere eBay’in faaliyette olduğu 192 ülkeden satın alınması mümkün oldu. Hedefimiz, 2019 yılının sonuna kadar en az 200 Türk markasının ürünlerinin eBay’de satışa çıkmasını sağlamak. Bu şirketler arasında klasik perakendenin büyük oyuncularının yanı sıra ürünlerini e-ihracat aracılığıyla tüm dünyayla buluşturmayı ve böylelikle büyümeyi hedefleyen KOBİ’lerimiz de bulunacak” dedi.

Önümüzdeki süreçte ev tekstilinden giyime, lisanslı kulüp ürünlerinden özel tasarımlara kadar her kategorideki Türk ürünlerini eBay üzerinden sınır ötesi alıcılarıyla buluşturacaklarını ve yeni pazarlara açılmalarını sağlayacaklarını söyleyen Kantarcı, Türkiye’nin önde gelen spor kulüplerinin lisanslı ürünlerinin e-ihracatla buluşturulması için yoğun bir görüşme trafiği içinde olduklarını da kaydetti.