Skip to main content

Google, Apple, Ben & Jerry ve daha fazla marka için yapılan yılın en iyi öğrenci işlerini görün

Cannes Lions 2014’te Future Lions kazananları belli oldu.

İşaret dilini konuşmaya çeviren Google uygulaması, yaratıcı öğrenci fikirlerinin ödüllendirildiği Future Lions’ta yer alan projelerden biri oldu.

Bu sene dokuzuncusunun düzenlendiği AKQA ajansının sponsorluğunu üstlendiği Future Lions, öğrencilerden seçtikleri markalar için beş yıl önce mümkün olmayan fikirlerle gelmelerini bekledi.

Öğrencilerin yaratıcılığın sınırlarını aşmalarında ve gelecek için önemli projeleri oluşturmalarında cesaretlendiren Future Lions’un bu seneki konusu ise ‘Yükseliş’ (Rise) idi.

Bu sene 40 ülkeden 1760 öğrencinin katıldığı yarışma için AKQA’nın Yaratıcı Grup Başkanı Rei Inamoto, bu sene Future Lions’un sınırları zorlayan en yaratıcı ve ileri görüşlü projelerin yer aldığını belirtti.

Başvuru sayısından memnun olduklarını dile getiren Inamoto şunları aktardı:

“Kazanan ekiplerin sundukları konseptler yalnızca pazarlamacılara ilham vermekle kalmayacak; aynı zamanda markalara daha önce hiç görülmeyen bir şekilde kendi müşterileriyle bağlantı kurmalarında yardımcı olacak.”

Google Gesture – Google

David Svedenström, Ludwig Hallstensson ve August Östberg
Berghs School of Communication in Stockholm, Sweden

Donate by Update – Apple + Product (RED)

Tim Blaney Davidson ve Batisan Lievers
Willem de Kooning Academy Rotterdam, Rotterdam, Netherlands

Do Zero For Climate Change – Ben & Jerry’s

Fabian Lakander, Pia Hansson Näslund, Afshin Piran, Sebastian Sandberg ve Linda Kraft
Berghs School of Communication, Stockholm, Sweden

HEARt Me – Children’s Heart Foundation

Anne Walde ve Nicole Schurz
Miami Ad School of Europe

Passion is Power – IBM

Adam Radi ve Mathias Trads
School of Communication Art 2.0 in London

Kaynak: AdWeek, AdAge