2017’de 12’nci yaşını kutlayan Felis Ödülleri, sektörle buluştuğu ilk günden bu yana sektörün ihtiyaçlarından ilham alarak büyümeyi sürdürüyor. Bu yıl Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Verinin Yaratıcı Kullanımı ve Entegre Kampanyalar bölümleriyle genişleyen Felis, pazarlama iletişimi çatısı altındaki tüm paydaşlar için bir arzu nesnesi olduğunu bir kez daha kanıtladı.
Tüm kategorilerine toplamda 3 bin 385 başvuru alan yarışmanın tarihi boyunca en çok başvuru alan bölümler yine benzer bir grafik çizdi.
Rakamlarla Felis 2017
- Felis 2017’nin en çok ilgi gören bölümü Film, Basın, Açıkhava, Radyo ve Entegre Kampanyalar’dan oluşan Yaratıcılık oldu ve bu bölüm toplamda 980 başvuru aldı.
- Son yıllarda alışkın olunduğu üzere Dijital ve Mobil bölümlerine de ilgi yoğundu. Bu yıl iki bölümde toplamda 554 iş Felis için yarışacak.
- Felis’in ilk göz ağrısı Medya bölümü de aldığı 486 başvuruyla yılın en iddialı medya kampanyaları konusunda referans noktası olacağını gösterdi.
- PR ve Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik bölümleri toplamda 323 başvuru aldı.
Felis Ödülleri bu yıl da Brand Week Istanbul kapsamında gerçekleşecek ödül törenleriyle sahiplerini bulacak. Yarışmanın tüm jüri değerlendirme toplantıları ise Ekim ayı içinde gerçekleşecek. Jüri toplantılarının takvimi ise şu şekilde:
PR Bölümü ve Verinin Yaratıcı Kullanımı Bölümü * 18 Ekim
Doğrudan Pazarlama & Promo ve Aktivasyon Bölümü ve Sağlık İletişimi Bölümü * 20 Ekim
Açıkhava-Basın Bölümü, Film-Radyo-Entegre Kampanyalar Bölümleri ve Üretimde Ustalık Bölümü * 24 Ekim
Markalı İçerik ve Eğlence Bölümü, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik ve Medya Bölümü * 26 Ekim
Dijital Bölüm, Mobil Bölüm ve Dönüştüren Pazarlama Etkisi Bölümü * 30 Ekim
Kaynak: MediaCat
Yorumlar