Skip to main content

Carat, Doğuş 360, Mindshare ve Vodafone Felis’te büyük ödülü kazananlar oldu

Bu yıl dokuzuncu kez düzenlenen Felis Ödülleri’nde bugün Medya ve PR kategorilerinin kazananları açıklandı. İki gün sürecek olan Felis Ödül Töreni’nin ilk günü, Brand Week kapsamında Lovemarks Day’in sonrasında gerçekleşti.

İstanbul Kongre Merkezi‘nde düzenlenen ödül töreni, sektörün önde gelen ajans ve reklamveren temsilcilerini ağırladı.

Jülide Ateş’in sunuculuğunu üstlendiği Felis Ödül Töreni, MediaCat ve Digital Age dergilerinin Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan’ın açılış konuşmasıyla başladı. MediaCat Felis Ödülleri’nin 9 yıllık bilançosunu açıklayan Özkan, yarışmanın başladığı tarihten bugüne yalnızca 61 ajansın Felis Ödülü’ne sahip olduğuna dikkat çekti. Felis Ödülleri’nin saygınlığını korumak için gelecek yıllarda da değerlendirme kriterlerini aynı titizlikle yüksek tutmaya devam edeceklerini belirtti.

Bu yıl Felis’te Medya bölümünde 443 proje yarışırken; yarışmaya bu sene yeni eklenen PR bölümünde ise 125 proje değerlendirildi. Yıl boyunca sektörün bu alanlarda ürettiği en üstün işler, Başarı Ödülleri’nin yanısıra PR bölümünde 20, Medya bölümünde 17 Birincilik Ödülü ile onurlandırıldı.

Medya bölümünde en çok ödül alan proje Coca-Cola için hazırlanan “Bu Coca-Cola Senin İçin” kampanyası oldu.

PR bölümünde ise  en çok ödülü  Radikal için hazırlanan “#4 Saat-Silinen Haberler” ve WWFDanimarka & WWF Türkiye için hazırlanan #SonSelfie projeleri aldı.

Medya Bölümü Büyük Ödülü “Bu Coca Cola Senin İçin” kampanyasıyla Carat ve Doğuş 360‘a verilirken, Yılın Medya Ajansı Mindshare, Yılın Reklamvereni ise Vodafone oldu.

Felis Ödülleri heyecanı, Yaratıcılık ve Dijital bölümüyle 5 Kasım Çarşamba günü devam edecek.

Başlık: Onun İsmi Ne?
Reklamveren: Coca-Cola
Ajans: C-Section

Başlık: #4Saat – Silinen Haberler
Reklamveren: Radikal
Ajans: TBWA\ISTANBUL

Başlık: #SonSelfie
Reklamveren: WWF Danimarka & WWF Türkiye
Ajans: 41? 29!