Skip to main content

Brand Academy Day’de dijitalde ve pazarlama alanında işinize yarayabilecek tüyolar paylaşıldı

Brand Week Istanbul’un üçüncü günü olan Brand Week Academy Day, SapientNitro Toronto’nun inovasyon direktörü Howard Goldkrand’ın sunumuyla başladı. Aynı zamanda bugünün moderatörü olan Goldkrand, konuşmasında ağ toplumunda şirketlerin dijital stratejilerini şekillendirecek formüllere yer verdi.

Goldkrand, dijital stratejinin temelinde olması gereken deneyimle ilgili 5 temel ilkeyi şöyle sıraladı:

1. İnsanları “dinlemeyin”, ne yaptıklarını gözlemleyin.
2. İnsanların “neye ihtiyaçları olduğunu” sormayın, onlardan geribildirim isteyin.
3. İnternet siteleri gibi dijital varlıklara ürün olarak değil şirketler ve tüketiciler arasında ilişkinin denetlenip geliştirilebileceği kanallar olarak görmek gerekir.
4. Hem dijital hem de analog varlık ve mekânların optimizasyonunda kullanıcıya hizmet ön planda tutulmalıdır.
5. Veri kaynaklarını serbest bırakın, tasarım takip edecektir.

Sabahın ilk oturumunu yapan Goldkrand’dan sonra Reset to Factory Settings Marketing başlıklı sunumuyla Yüce Zerey, sahnedeki yerini aldı.

Bugünün pazarlama dünyasında bireyin var oluşu ve evrimi üzerinde durduğu sunumunda Zerey, pazarlama alanında kariyerlerini inşa etmek isteyenler için tüyolar verdi.

Yüce Zerey, konuşmasında başarı reçetesinin olmazsa olmazlarını sıraladı:

“Kendini tanı, hayatı tanı, kendini donat, duruşunu bul, kendin ol, nefes al, asla vazgeçme ve tüm bunlara rağmen olmuyorsa kısmet demeyi bil.”