Bu yıl 14’üncüsü gerçekleşecek olan ve geçtiğimiz iki yıl üst üste 3 binin üzerinde başvuru alarak alanındaki referans noktası olduğunu kanıtlayan Felis Ödülleri, bu yıl da sektörden yoğun ilgi görüyor.
Katılımcıların talebi doğrultusunda son başvuru tarihi 25 Eylül’e uzatılan yarışmaya ilk kez 15 Eylül 2018 – 25 Eylül 2019 tarihlerinde yayınlanmış/uygulanmış özgün çalışmalar katılabilir.
Felis Ödülleri hakkında detaylı bilgiye felisodulleri.com adresinden ulaşabilirsiniz.
Ödüllerin bu yılki dikkat çeken yenilikleri şöyle:
- Felis Ödülleri’ne 2016 yılında dahil edilen ve yalnızca reklamverenlerin başvurularına açık olan Dönüştüren Pazarlama Etkisi Bölümü’nde yarışacak işler bu yıl itibarıyla Ürün, Hizmet ve B2B kategorilerinde değerlendirilecek. Bölümde önceki yıllarda olduğu gibi bu sene de Pozitif Sosyal Etki alt bölümü (Ekonomik, Çevresel ve Toplumsal kategorilerinde) pozitif değişim yaratan projelerin başvurularına açık olacak.
- Dijital, Marka Deneyimi ve Aktivasyon, Markalı İçerik ve Eğlence, Mobil, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik ve Verinin Yaratıcı Kullanımı bölümleri hem jüri üyeleri hem de başvuran ajansların geribildirimleri ışığında güncellendi.
- Reklamverenlerin başvurabileceği bölüm sayısı altıya yükseldi. Bu yıl itibarıyla reklamverenler; Dönüştüren Pazarlama Etkisi, Marka Deneyimi ve Aktivasyon, Markalı İçerik ve Eğlence, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik ve Verinin Yaratıcı Kullanımı bölümlerine başvuru yapabilecekler.
- Açıkhava, Basın, Entegre Kampanyalar, Film, Medya ve Radyo Bölümleri’nde yer alan sektörel kategoriler yeniden elden geçirildi ve genişletildi.
- Üretimde Ustalık ve Tasarım Bölümleri’nin hem başlığı hem kategorileri sektörün önde gelen isimlerinin katkıları ışığında güncellendi ve yeniden şekillendirildi.
- Her başvuru başına yüklenmesi gereken video sayısı bu sene itibarıyla ikiye yükseltildi.
Felis 2019 Jüri Başkanları
- Pemra Ataç Açıktan (Rabarba Ajans Başkan Yardımcısı ve Kreatif Grup Başkanı)
Açıkhava & Basın Bölümleri
- Alemşah Öztürk (4129Grey CEO’su)
Dijital & Mobil Bölümleri
- Elif Çoban (Şölen CEO’su)
Dönüştüren Pazarlama Etkisi Bölümü
- Can Faga (Publicis Groupe Türkiye Yönetici Kreatif Direktörü)
Film & Radyo & Entegre Kampanyalar Bölümleri
- Pınar Öney Bilsel (Nestlé Türkiye İçecekler Grubu Genel Müdürü)
Marka Deneyimi ve Aktivasyon Bölümü
- Arda Erdik (Tribal Worldwide Istanbul Ajans Başkanı)
Markalı İçerik ve Eğlence Bölümü
- Bülent Yar (Mindshare CEO’su)
Medya Bölümü
- Burçak Taşkın (Excel İletişim Ve Algı Yönetimi CEO’su)
PR Bölümü
- Güldem Berkman (Amgen Türkiye Genel Müdürü)
Sağlık İletişimi Bölümü
- Aslı Alemdaroğlu (Zorlu Holding Kurumsal İletişim Genel Müdürü)
Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik Bölümü
- Kenan Ünsal (Muhabbet Ajans Kurucu Ortağı)
Üretimde Ustalık ve Tasarım Bölümü
- Nüzhet Algüneş (TBWA\İstanbul Medya Direktörü)
Verinin Yaratıcı Kullanımı Bölümü
Yorumlar